woensdag 14 oktober 2009

OOK DAT NOG

Jippie, uitgefreubeld! Wat een project was dat, nu begrijp ik pas wat ze in Duitsland bedoelen met de uitdrukking ‘Tüten kleben’.

Vandaag hadden wij een doorloop met kledingwissels, grime & kap. Ik ben door Harriet zo mooi opgemaakt dat ik steeds complimenten kreeg over mijn ogen. Na een warming up met Yvonne en inzingen met Steph (alles op 10 cm hakken) zijn wij begonnen met de doorloop.

Het liep al stukken beter dan gisteren, maar er waren nog een paar kleine missers, zo werd een paar keer de verkeerde midi ingespeeld wat voor hilariteit zorgde. De “Red Hat” pakte ook heel anders uit omdat het gordijn te laat open gaat om de dans op tijd te beginnen. Ik was hierdoor even ‘de weg kwijt’ en was vergeten dat er in geschrapt was. Ook moet ik nog even oefenen met de schoenen, dat danst heel anders. Toen ik terug kwam van de “Atelierdans” waren mijn hoed en boa zoek, later bleek dat de kleedsters alles in een andere kleedkamer hadden gelegd. Ook vandaag waren er onduidelijkheden wie welke dekorstukken meeneemt (in de tweede acte), maar ook dat is nu helder. Het omkleden voor de Orangerie scène achter het toneel was niet handig omdat ik toch naar de kapsalon moet, dus dat ga ik morgen anders doen. Dat wil zeggen als ik morgen nog in die scène zit. Stijn is namelijk geblesseerd geraakt en wijt dat aan de supersnelle kledingwissel die hij na deze scène heeft. Hij heeft er alles voor over om in de Orangerie niet meer mee te doen, dat zou ik toch wel heel erg vinden want ik vind hem een hele fijne partner om mee te spelen. Ik hoop dat de blessure meevalt en dat wij samen een oplossing vinden om die scene toch nog met elkaar te kunnen doen.

1 opmerking:

  1. Ik lees met plezier je berichtjes en blogjes over het wel en wee van onze Musical Vogelvrij
    Het zou leuk zijn als je dit na alle voorstellingen zou uitgeven als een klein (dag) boekje... ideetje ?

    Voor straks... de première !!!!

    TOI TOI TOI en SPUUG ZE IN DE BEK !!!

    we gaan knallen !!!!

    alle liefs en zie je zo backstage

    KUS X RICO

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network