donderdag 15 oktober 2009

MUTSEN EN ANDERE HOOFDZAKEN


Wat een muts ben ik toch. Was het vanavond al generale en ik had het niet door. Dat heb ik na de hand pas in de brief gelezen die bij het programmaboekje zat. Nou ja, dat scheelt dan weer een dag plankenkoorts...
Desondanks was toch een echte generale en ging er een en ander mis. Zo is ik mijn muts van de India scène zoek geraakt, waren de kleedsters voor de Red Hats vertwijfeld op zoek naar de juiste vrouwen en vond Woodstock 15 jaar geleden plaats.
Met de blessure van Stijn valt het helaas niet mee. Hij heeft er nog steeds zo veel last van dat hij vandaag niet kon tillen. Inmiddels heeft Ruud de beslissing genomen om Stijn uit de Orangerie scène te halen waardoor ik nu zonder partner ben. Ik was hierdoor behoorlijk van slag en ging op de verkeerde positie staan, gelukkig is het niet opgevallen. Ruud gaat nog bedenken wat ik verder in die scène moet gaan doen. Ik heb gekscherend gezegd dat ik zou kunnen proberen om iemand anders zijn man af te pikken quasi als voortzetting van de toon die ik in “Red Hat Society” gezet heb. Ik hoor het morgen wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network