zondag 4 oktober 2009

NIKS AFTELLEN

Het was vanavond niet de leukste repetitie en ik ben niet voldaan. De zangrepetitie viel mij tegen; het ging heel snel en wij hebben steeds maar een paar maten van een nummer gezongen. Al met al heb ik er niet veel aan gehad. Toen bleek dat de Orangerie scène voor Stijn en mij veranderd is, ik had zo gehoopt dat het ons toch nog zou lukken om er iets van te maken en nu staan een beetje aan de kant te koekeloeren. De andere paren wisten van niets en gebaarden steeds dat wij erbij moesten komen. Tijdens de doorloop kwam ik tot de ontdekking dat er geen scène 18 komt (waar ik de hele tijd van uit ben gegaan omdat er op de lijst van Peter nog 2 liederen staan). Sterker nog, waarschijnlijk wordt het mooie Applaus lied ingekort, wat ik erg jammer vind. Toen werd ook nog medegedeeld dat er aanstaande donderdag weer niet met het ensemble gerepeteerd wordt en er dus nog maar één (!!!) repetitie is voor de doorlopen beginnen. En om het gejammer compleet te maken: er werden nieuwe foto’s voor het programmaboekje gemaakt en daar was ik niet op voorbereid. Natuurlijk ben je maar een klein stipje in de massa op zo’n groepsfoto, maar toch…
Het meest positieve van vandaag was eigenlijk dat voor het eerst het orkest compleet aanwezig was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network