zondag 27 september 2009

AFTELLEN

Zoals beloofd heeft Frits het vertrek van Marc en de aanwezigheid van Niels toegelicht. Om Niels een indruk te geven van het stuk hebben wij een doorloop gedaan. De afwezigheid van Marc was duidelijk voelbaar, in sommige scènes meer dan in andere, hij heeft toch wel een persoonlijke stempel op zijn rol gedrukt. Het heeft mij eventjes moeite gekost om over te gaan naar de ‘orde van de dag’, maar het is uiteindelijk toch gelukt.

In de pauze hebben wij de jurken voor de scène in de Orangerie gepast. Ik heb er verschillende schoenen bij uitgeprobeerd en uiteindelijk hoefde er aan mijn jurk niets te worden veranderd. Gelukkig maar, want de dames hadden al genoeg werk aan mijn jurk voor de “Red Hat Society”. Daar heeft Lianne vandaag de laatste hand aan gelegd en moet ik nu het juiste onder ondergoed bijzoeken. Huib was er ook en heeft notities over ons haar gemaakt en tijdens de doorloop hebben wij rekwisieten gebruikt. Zo vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Het dekorteam is ook nog steeds druk bezig. Zij hebben de schijf helemaal geschuurd en er stonden twee hele mooie trappen.

Het is duidelijk te merken dat de voorstellingen dichtbij komen. Iedereen is beter gefocust en geconentreerd bezig. Ook het gemompel naast en achter het podium is minder geworden. Alleen ik heb nog steeds het gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben, maar er is aangekondigd dat wij volgende week met een zangrepetitie beginnen waardoor hopelijk de twijfels worden weggenomen. Dan kan het aftellen beginnen: nog 3 repetities…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network