maandag 19 oktober 2009

UPS & DOWNS

Er stond het hele lovende kritiek in het Brabants Dagblad: swingend, opwindend en van een hoge kwaliteit – een waardig eerbetoon ter ere van de 65-jarige bevrijding van Den Bosch. Het artikel is een schouderklopje waar wij allemaal trots op kunnen zijn. Alleen jammer dat de correspondent vergeten is om Yvonne te noemen, en het was leuk geweest om er iets over het dekor, licht, kostuums etc. in te lezen. Er staat wel een prachtige foto bij van “De Toekomst” en wie staat er deze keer helemaal op? Jawel, ondergetekende! Ik had het eerst niet eens in de gaten, maar ik ben toch echt die lila spook op de achtergrond.

Vandaag konden wij Aida feliciteren met haar 19e verjaardag. De dansgroep heeft er alles aan gedaan om er tussen de bedrijven door een leuk feestje van te maken. Voor de voorstelling had het AT motiverende woorden voor ons en de mededeling dat er op 28 november een afsluitende bijeenkomst is. Ook vanavond hebben wij weer ons best gedaan om te knallen, helaas is dat (volgens Julian) niet gelukt. Omdat er nadrukkelijk gezegd werd dat iedereen goed moet artikuleren was het tempo er uit, het orkest heeft zijn best gedaan om de tijd weer in te halen. Blijkbaar zijn de technici ook nog op stap geweest gisteren want soms stonden de zenders veel te lang open. Bij sommigen had het feest nare gevolgen voor de stem. Ik heb op het feest 2 blaren opgelopen waardoor ik vandaag veel last had van mijn linker voet. Tijdens de voorstelling heb ik er niets meer van gemerkt – wat Adrenaline al niet kan doen. Langzaamaan begin ik ook mijn schouders te voelen, hopelijk kan ik morgen even bij de fysio terecht. Verder is er een broek uit een van de kleedkamers verdwenen en blijkbaar is er in die zelfde kleedkamer eerder een fles parfum op mysterieuze wijze verdwenen. Al met al niet een beste avond, de meesten zijn ook vrij snel na de voorstelling naar huis gegaan. Ondanks alle inspanningen is er van de euphorie van gisteren niet veel overgebleven. Op Jorind heeft dit schijnbaar geen invloed gehad want hij speelde vanavond fantastisch!

1 opmerking:

  1. Het is weer een genot om na een korte adempauze je belevenissen te lezen 10a. Zo herkenbaar en leuk dat ik er ook nog even in genoemd wordt! En wat een mooie scenefoto's ! Even een ander vraagje daarover. Kan ik die op een andere manier dan via jouw blog nog ergens downloaden? De foto's op jouw blog zijn dan wel zeer mooi maar ook zeer klein. Als ik die wil uitvergroten wordt het helaas erg wazig....
    En da's zûnd! Tot vanavond dan maar weer. Zie je backstage!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network