zondag 30 augustus 2009

VAKANTIEPRET

Omdat het officieel nog steeds vakantie is waren wij maar met weinig mensen, zo was er een intieme en ontspannen sfeer. Na de warming up met Yvonne zijn de ‘red hats’ met Peter en Yvonne apart gaan oefenen. Het was heel erg leuk want wij mochten onze personages zelf bedenken en het resultaat waren veel verschillende typetjes. Dit moesten wij ook in de dans omzetten, wat schijnbaar erg komisch is. Daar komt nog bij dat Yvonne een aantal bewegingen bedacht heeft die er heel simpel uitzien, maar dat absoluut niet zijn. Peter lag soms in een deuk van ons gestuntel en er werd geopperd dat het juist grappig is om dit zo te laten. Het is mij niet helemaal duidelijk of dat nou serieus de bedoeling is of niet. Dat moet ik toch voor de zekerheid nog eens navragen.
Na de pauze hebben wij met Ruud nog een aantal scènes doorgelopen, voor zo ver dat mogelijk was. Omdat al mijn tegenspelers er niet waren heb ik de hele tijd in het niets geacteerd. Hoewel het heel relaxed repeteren was ben ik toch wel blij als wij volgende week weer compleet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network