maandag 17 augustus 2009

THEATERFESTIVAL




Afgelopen week was het theaterfestival Boulevard. De afgelopen jaren ben ik er niet meer geweest omdat ik het minder gezellig vond op de Parade, maar dit jaar was het weer als vanouds. Beter nog: omdat ik aan een muziekproject heb meegewerkt was het leuker dan ooit. “De harmonie (kan) de boom in” was een project van Bart van Dongen. Het was heel verrassend om Jessica hier tegen te komen – zij heeft met de trombone meegedaan en ik met de trom. Verder was er een diversiteit aan muzikanten: trompettisten, saxofonisten, zangers, klarinettisten, maar ook een celliste, een violist, gitarist, basgitarist, diverse slagwerkers en een bandoneonspeler hebben meegedaan. Wij hebben alle dagen op het Scalaplein gerepeteerd en op de laatste dag behalve een ‘concert’ een acte de présence in de Essent tent gegeven en aan de afsluiting meegewerkt. Het was een heel gezellig sfeertje en ik heb zo veel mogelijk uren op de Boulevard doorgebracht en voorstellingen bezocht. Het verbaasde mij dat ik niet veel mensen van de musical ben tegengekomen, maar de meesten zullen wel op vakantie zijn. Door de verschillende voorstellingen heb ik weer een hoop inspiratie opgedaan die ik misschien in de musical kan gebruiken. Met Marc en Jessica ben ik naar een afstudeervoorstelling van de Fontys dansschool geweest, de hoofdrolspeler heeft in een ongelofelijk snel tempo gepraat en daarbij was elk woord te verstaan – superknap. Ik heb nog aan een dansworkshop meegedaan, maar dat was wat hoog gegrepen. Daar komt bij dat ik die dag last van mijn rug had, van dansen is er dus niet veel gekomen. De volgende dag heb ik een stoelmassage gehad waarvan ik meteen opgeknapt ben. Dat zou ook iets zijn voor de periode van de voorstellingen… Misschien kan ik nog drie of meer geïnteresseerden vinden, dan komt Ton naar locatie, alhoewel het in het theater misschien niet zo’n goed idee is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network