maandag 24 augustus 2009

MEER GOED NIEUWS

In de 7e nieuwsbrief zijn de winnaars bekend gemaakt van de naam voor de repetitiehal. Ik ben één van de gelukkigen en mag 2 personen uitnodigen voor de voorpremière. Dat zal ik Jan maar niet aandoen, maar ik moet nog even goed nadenken wie ik daarmee blij kan maken.
Speciaal voor de bevrijders wordt de voorstelling van 28 oktober Engels ondertiteld. Jammer dat dat niet op de datum is dat Babsi en Konni komen kijken. Verder staat er in dat nu ook de kappers compleet zijn en dat (zoals ik al vermoedde) in de vakantie flink is doorgewerkt aan de kostuums en het dekor. Ik ben reuze benieuwd en verheug mij al op de eerste extra repetitie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network