maandag 20 juli 2009

HUISWERK


Afgelopen week was ik met Babsi een week in Berlijn. Ik had er wel een beetje tegenop gezien, vooral toen ik erachter kwam dat ik daardoor een extra repetitie ging missen. Maar het was een superleuke week en ook nog nuttig voor de musical. Ik heb “Shoppen”geoefend in mijn hoofd en in reality. Van winkel naar winkel vol beladen met tassen en tasjes heb ik de ultieme shopkick aan den lijve ervaren. Met zijn tweeen hadden wij al diverse winkelstraten en insiderwijken ‘afgevinkt’, het leukste hadden wij voor het laatst bewaard. Met Konni (met wanhopig rollende ogen) in sleeptouw hebben wij een winkelcentrum van 5 verdiepeingen met circa 200 winkels systematisch afgestruind. In recordtijd heb ik hier een outfit voor de opening gekocht – ik hoop alleen dat Jeanne het goedkeurt. Ondertussen heb ik naar onderdelen voor mijn toi-toi’s gespeurd, helaas was de oogst mager. Maar het bezoek van elke schoenenwinkel die wij tegenkwamen heeft zijn vruchten afgeworpen: met drie paar nieuwe schoenen en diverse schoenspecialverzorgingsmiddelen hebben wij het volume van onze bagage uitgebreid. Nu alleen nog maar hopen dat de nieuwe aanwinsten na het uitpakken nog steeds leuk zijn en passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot ziens in het Theater aan de Parade.

Zondag 18 oktober t/m woensdag 28 oktober 2009

Copyright © 2009 VogelVrij All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive. | Distributed by Fractal Enlightenment of Fractal Blog Network